uitdaging voor jou!
· Naaldwijk
· HBO
· 32 – 40 uur
· 1 december 2022 t/m 28 februari 2023
· Hybride: 1 dag op kantoor is wel gewenst
Wat heb je nodig in deze functie?
· Je hebt een relevant hbo-diploma;
· Ervaring in accountancy
· Ervaring in verwerken jaarovergang
· Ervaring met het pakket Loket
· Schroomt niet om met klanten contact op te nemen
· Specifieke cao kennis is niet vereist
!
Informatie over onze opdrachtgever
Een brede zakelijke dienstverlener met als doel: duurzaam waarde creëren. Dit doen ze zowel voor hun klanten, voor hun medewerkers als voor de maatschappij. Ze zijn graag lokaal betrokken en overal dichtbij. Geen wolkenkrabbers in de grote steden, maar juist regionaal vertegenwoordigd in de kleine steden en dorpen eromheen en vanuit 35 vestigingen in heel Nederland werken zij samen aan een groter doel: het versterken van het lokale ondernemerschap op een zo duurzaam mogelijke manier.
Solliciteren?
Stuur je CV en motivatie via mail: info@abelinterim.nl of
bel met Margret, HR Specialist Abel Interim: 06-28840665
.
.